25 maja, 2021 5 min czytania

Jak przeciwności losu przekuć w sukces

Ewa Szymorek Menedżer Obszaru Sprzedaży
5 min czytania

Pandemia to słowo, które zdominowało rok 2020. Nie o słowo jednak chodzi, a o konsekwencje bezprecedensowej sytuacji, z którą trzeba było się zmierzyć w życiu prywatnym i zawodowym. Wiele rzeczy nie jest już takie, jak wcześniej.

Kwarantanna i lockdown wymusiły zmianę postaw, przyzwyczajeń oraz –wydawałoby się – nienaruszalnych schematów i sposobów pracy. Musieliśmy w bardzo krótkim czasie znaleźć odpowiedzi na pytania, których wcześniej nawet nie stawiano. Po pierwsze, jak żyć w obliczu zagrożenia, po wtóre zaś, jak pracować, gdy w związku z tym narażone może zostać zdrowie, a nawet ludzkie życie. I to zarówno pracowników, jak i klientów. Rzeczywistość pandemiczna mogła zatem doprowadzić do sytuacji, w której strach i obawa przekreśliłyby możliwość jakiejkolwiek aktywności, doprowadzając tym samym do wygaszania działalności zawodowej na tak ważnym polu, jakim jest ochrona ubezpieczeniowa. Dotyczy ona przecież istotnych interesów zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientów. Ich przyszłość nie mogła pozostać bez zabezpieczenia.

Podjęliśmy zatem wyzwanie opracowania nowych metod działania adekwatnych do zaistniałej sytuacji. Przez kilkanaście miesięcy szukaliśmy najlepszego rozwiązania, które pozwoliłoby, przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa, pozostawać do dyspozycji naszych dotychczasowych klientów, a także wychodzić naprzeciw oczekiwaniom nowych. Wymagało to przygotowania odpowiednego planu działania, otwartości na nowe rozwiązania oraz wyjścia z tzw. strefy komfortu. Dziś z dumą możemy stwierdzić, że to trudne przedsięwzięcie się powiodło.

Trudną sytuację udało nam się wykorzystać jako motor napędowy do wejścia na zupełnie nowy poziom pracy z klientem. Z uwagi na pandemię wdrożyliśmy wiele zmian, o których już teraz możemy powiedzieć, że zostaną z nami na wiele lat. Chodzi zwłaszcza o wykorzystanie nowoczesnych narzędzi on-line, ale i dostosowanie ich potencjału do specyficznego charakteru pracy Doradcy Ubezpieczeniowego, której najważniejszym elementem jest kontakt z klientem i analiza jego potrzeb.

Dziś już wiemy, że nawet kryzys pandemiczny nie jest w stanie przekreślić wysiłków wkładanych w zabezpieczenie przyszłości naszych klientów. Wykorzystujemy nowe narzędzia i nowe schematy pracy, dzięki którym możemy bez obaw o zdrowie i życie własne, ale i naszych klientów, wykonywać nasze zadania. Choć zatem świat na chwilę wstrzymał oddech, my odetchnęliśmy z ulgą. Nie tracimy stabilności zatrudnienia, z optymizmem patrzymy w przyszłość, zachowujemy profesjonalizm i gotowość do doradzania w sprawach zabezpieczenia przyszłości naszych klientów. Czując się bezpiecznie, możemy dbać o bezpieczeństwo innych.

A jak pandemia wpłynęła na Twoją sytuację zawodową? Czy czujesz się równie bezpiecznie, jak my? A może czas się przebranżowić i w tym ciągle trudnym czasie postawić na pewność pracy i możliwość nie tylko jej wykonywania, ale i odnoszenia sukcesów zawodowych i rozwijania własnej kariery?

Wierzymy, że razem możemy wiele osiągnąć. Zadbamy o Twoje wdrożenie i szkolenie. Zaufaj nam, jesteśmy ekspertami w zapewnieniu pewnej i bezpiecznej przyszłości.


Ewa Szymorek Menedżer Obszaru Sprzedaży